Géén Bushcraftweekend in 2020

Beste Bushcrafters,

In 2020 komt er helaas geen Bushcraftweekend vanuit de Stichting Bushcraft.

Zoals jullie weten hebben de Corona-maatregelen alle bijeenkomsten en evenementen (voorlopig tot 1 juni) verboden. Voor ons als bushcraftorganisatie is dit aanleiding om even een lange ‘pauze’ te nemen. We maken nuttig gebruik van deze periode om zelf rust te nemen. Nieuwe ideeën op te doen en na te denken over hoe en in welke vorm we verder gaan als stichting.

Wanneer we weer weekenden gaan organiseren? Dat weten we nu nog niet. Maar zodra we het wel weten, horen jullie dat.

Natuurlijk balen jullie. En wij ook, omdat er wéér iets niet doorgaat. Maar we kunnen maar beter duidelijk zijn. En we vinden het nog steeds belangrijk om wel naar buiten te gaan. De natuur is gewoon open! En een bushcrafter is ook niet voor één gat te vangen. Met enige discipline en verstand kunnen we nog steeds genieten, beleven en ontdekken. Zodra de crisismaatregelen voorbij zijn, zien we elkaar weer bij het kampvuur. Voor goede gesprekken en het delen van avonturen en inspiratie. Wij laten ons daarvoor graag uitnodigen. 😉

Leef en geniet,

Het bestuur van Stichting Bushcraft,